czwartek, 21 listopada 2013

WAŻNA NOTKA!!!

Ze względu na to, że trochę opuściłam się w nauce i mam trochę słabe oceny - wiadomo - będę mieć szlaban. Czyli jaśniej mówiąc rodzice zabierają mi laptopa, telefon i odłączają internet. Kurde, SORY ;c
Nie wiem, kiedy ''wrócę'', ale przez ten czas postaram się napisać kilka rozdziałów. Jeśli jakimś cudem nie zwariuję bez neta ;c Już mi to zapowiedzieli. I prawdopodobnie stanie się to jutro.

POWIEDZMY, ŻE BLOG ZOSTAJE ZAWIESZONY Z PRZYCZYNY PODANEJ POWYŻEJ I NIE ZALEŻY ONA ODE MNIE chociaż zależy, mogłam się uczyć ;c NIE WIEM, KIEDY POJAWIĄ SIĘ NOWE ROZDZIAŁY. MAM NADZIEJĘ, ŻE NIEDŁUGO. 


1 komentarz:

  1. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa .... ;c
    powiedz ty mi kochana jak ja wytrzymam bez kolejnego rozdziału .
    a nie, mam atak .
    cierpię na poważną chorobę niedoboru opowiadania ANOTHER
    ;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c;c
    jak ja przeżyję ?
    poprawiaj szybko oceny i dawaj mi u rozdziałka .
    mam nadzieję, że jednak pojawi się szybko .

    Twoja Największa (obecnie pogrążona w depresji ) Fanka
    <3

    OdpowiedzUsuń